26 september

min kissemisse har blivit som en ny katt när jag fick en ny säng, hon är jämt i mitt rum och sover i min säng, och är allmänt jättegosig jämt! just nu sitter jag till och med, med musik på och hon bryr sig inte, hon bara ser ut att njuta helt och hållet som en liten sovande klump. lilla söta misse :)

dagen har inte varit så speciell, hade en lång och skön sovmorgon! sen åkte jag ut till stallet på dagen, longerade C idag och hon jobbade på jättebra :)
sen hade jag möte på sorf med ustjejerna och sen när det va slut åkte jag och mama till sis en stund. hade så kul åt kevin, den lilla söta busen:)

skola imorgon, orkar inte. men jag får ju träffa mina kära iallafall och det gillas!


jag är så otroligt glad över alla jag har i min närhet, ni är guld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0