5 september

nu är jag tröttis!
så sängen väntar för min del, sova måste ju vara en av det bästa sakerna som finns! nästan iallafall, det är underbart skönt. Föressten, visste du att jag inte kan somna utan tvn på? jag ställer alltid in timern på tvn så den stängs av efter en viss tid efter jag somnat, annars kan jag verkligen inte sova, fast bara när jag är ensam, sover jag med någon somnar jag lätt ändå :D h a h a, sån är jag!

chippan var förövrigt fräsch idag!!! wie, kändes som att sitta på en tickande bomb. nej inte riktigt kanske men nästan för så fort man petade till lite extra med skänkeln så flög hon iväg. skönt att hon är bra igen iallafall:)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0