5 september

Godmorgon :)
Blev väckt av min kära syster imorse och hennes lilla busunge som kom till oss och ville äta frukost så idag blev det ingen sovmorgon för min del, eller till halv nio men jag hade gärna sovit lite längre men tanke på när jag somnade inatt..
Men nu är jag ju iallafall uppe sen ett tag tillbaka och ska snart åka ut till stallet. får se hur chippan rör sig idag, hoppas det är bättre för det vare igår iallafall :) hon har varit öm i hovarna i några dagar nu, men det börjar bli bättre! lite nervös inför vad som händer i veckan också...

senare idag ska jag vara barnvakt, vad gör man inte för sin syster haha! roligare än så blir inte den här dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0