1 april

april, april var det idag alltså! och jag har blivit lurad på en fet grej!
blev så galet suuuur när jag jag fick veta att det inte var sant, men ida som drog skämtet för mig var nog mest besviken på att det inte var sant. haha, den var riktigt dålig! jag och alex funderade länge om det var sant eller inte, men vi lyckades som sagt gå på det.. :)
annrs har jag klarat mig rätt bra, och jag har själv inte lyckats lura någon. inte min starka sida! :)

fick sluta den sista lektionen lite tidigare idag så slutade runt ett idag. åkte till mammas jobb en snabbis och sen ut till stallet. C fick både nya skor och blev riden i paddocken en stund. stundtals kändes hon fin! hon har förövrigt varit helt hyper idag, har haft dåligt tålamod och var helt knäpp i början när jag skulle rida, hon ville inte så still och kickade och hoppade runt som en tok. haha men hon är ju som hon är min lilla dam..! imorgon ska vi även hoppa lite på sorf!

nu väntar jag på att bb ska börja och sen ska jag nog kolla på en bra film!
trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0