11 april

HALLÅ DÄR!
måndag = veckans tråkigaste, jobbigaste och allmänt sämsta dag! men trots det har jag haft en helt okej dag i skolan, med mina kära och knäppa vänner! "klisterfia" var nog dagens bästa haha!
slutade en timme tidgare också för att matten var inställd, skulle egentligen suttit på nisses ett tag efter men jag orkade verkligen inte så jag åkte hem så gjorde jag några tester hemma istället! har nyss kollat igenom de senaste bb avsnitten som jag inte sett ordentligt, mitt beroende juuu.

ska om ett tag dra mig hem till mickis! ska sova där inatt, vilket jag även gjorde natten som var! trevligt med min underbara vän :)




Kommentarer
Postat av: ida

tråkgast idaaaaaaaag

2011-04-11 @ 20:03:03
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0