13 april

en sån här rolig lista;

Lovar du att vara ärlig? yes
Du heter: Daniella
Smeknamn: Dannis
Vad tror folk om dig? haha jag vet inte?
Stämmer det? hur ska jag veta?
Har du pojkvän? nej
Vad säger du för att imponera på någon? haha ingen aning!
Hur imponerar man på dig? vara sig själv först och främst
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: vad göru :)
cider, vin eller öl: cider!
Brukar du bli för full: nja, för full vet jag inte
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis - tele2 eller vad man säger :)
Är du allergisk i mot något: nepp
Hur svarar du i mobilen: "hallå" eller "daniella"
Vem ringde du senast? pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle gå ut till bilen typ
Antal timmar sömn inatt: sju någonting
Sov du ensam: ja...
Brukar du komma i tid: jo oftast
När mår du bra: när alltig flyter på bra som det ska
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: sådär, mycket tankar snurrar i mitt huvud men förövrigt så mår jag väl bra!
Vanligaste färg på dina kläder: svart tror jag
Vad tycker du om fötter: dom är bra att ha
Vad saknar du: det finns mycket som jag saknar, för mycket att skriva:)
Favorit dryck på morgonen: te eller apelsinjuice
Rakar du benen: ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika beroende om det är vardag eller helg ju
Har du spytt offentligt: nej jag tror jag inte gjort det faktiskt
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa stående helt klart haha!
Är du nöjd med ditt liv: jarå jag ska inte klaga, men det finns ju saker som alltid kan vara bättre..
Är du bortskämd: lagom
Vad gör du i morgon: skola, stallet och fira syster som fyller år!!
Vad är det värsta du vet? folk som ljuger, förlora/ge upp, elakhet 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? helt olika ju
Vad längtar du till? SOMMAREN!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!
En speciell dag du minns: finns många, men 20maj, 27maj och 28december är väl några utav dom
Om fem månader: ska jag utomlands!
Vilken tid gick du upp idag: sju
Vad ska du göra ikväll: kolla big brother såklart!
Är det okej att gråta: mer än okej!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: viktigt vet jag inte? men det är ju snyggt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: helt olika, men helst efter nio :)
Vill du gifta dig: kanske
Solar du ofta: när det är sol så :)
Är du flygrädd: nej, det är askul ju! bäst är det när man lyfter
Tror du på ett liv efter döden: lite faktiskt
Bor dina föräldrar tillsammans: nepp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: blå/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej
Senaste låt du hörde: spring nana - zac harry
Vad ska du göra i helgen? inga planer än så länge faktiskt!
Vad gör du på helgerna: helt olika! men umgås med vänner, festar, tävlar, myskvällar osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0