13 april

dagen har ju varit som den varit, vad ska man säga? ingenting alls! ska bara ta och smälta allting så ska det nog gå bra!
 
jag är världens gladaste för din skull, äntligen börjar det om på nytt och jag hoppas du håller det här, jag vet att du kan! min oro kanske kan minska för en gångsskull, det har varit mycket nu på sistone.. jag håller tummarna nu. snälla snälla snälla!!!

har precis kommit hem, har varit i ransta och tränat! gick rätt bra och jag känner mig nöjd! framridningen kändes sisodär, kul att moncia hoppade upp också, men det har hon även gjort föut en gång! fick en ny form som jag ska rida henne i, i själva hoppningen och det kändes jättebra! hon går så himla bra nu min fina! b ä s t a

duschen som gäller nu och sen ska jag göra psykologi inlämningen hela kvällen som ska in imorgon. kännes press inför den sista inlämingen nu, vill ha mvh i den här kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0