16 april

åh vilket underbart väder det har varit idag! hur härligt som helst!
tog mig en skön sovmorgon till tio imorse, och när man vaknar upp och ser att det är blått på himlen och att solen lyser för fullt ären sånhärlig känsla och en bra start på dagen!

hur som, så tog jag och mamma och kevin som vi varit barnvakt till hela dagen typ (eller mamma då haha) vi tog oss en promenad ner på stan och tog en fika och kika lite. Gick hem sen och då åkte jag ut till stallet, fixade även åt brolle då amanda hade gjort sig illa (hoppas det inte var något allvarligt!). Red ut på C och galoppade på ängarna, så härligt!

har även på eftermiddagen varit ute och kört med JoAnna och det gick riktigt bra, fick lära mig många nya saker! Sen så har jag bara haft en myslördag nu ikväll, har spenderat kvällen hos syster med lite grillning och sånt och bara haft det allmänt bra!

Nu ska jag kika på en film eller två!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0