18 april

baaaaara en månad tills jag fyller 18!!
sjukt vad tiden går fort, men jag måste ju säga att jag längtar iallafall! ;)

ida spenderade natten här inatt och igår kom även ida&alex över och kollade på film med oss :)
vaknade efter elva imorse och det härliga vädret fortsatte även idag och jag stekte stekte ute i solen idag också, 32grader hade vi på våran baksida idag, inte helt fel! har även fått lite färg!

gick ner på stan med ida&alex på eftermiddagen och kikade lite och tog en glass på järnvägscafeet. det sög ju att när vi satt där så kom typ alla som skulle på studentkryssning nu ikväll, jag vill också åka!! så sjukt avis, men nästa år så är det iallafall våran tur! 

har bara tagit det lugnt nu ikväll och nu ska jag ta och göra mig iordning för lite sovdags, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0