2 april

2 vinster och en felfri runda på CR, min bruna på fyra ben kan hon!

var över till sorf idag och hoppade med C. Alexandra hoppade 60&70 på chippan och dom vann båda klasserna! så stolt över dom :) Sen när vi ändå var där så passade jag på att hoppa en 90 och vi var felfria. hon kändes jättefin på framridningen och på banan kändes det väl okej, första sprången var väl ingen höjdare men sen blev det bättre. får väl se på filmen sen haha! men kul att hon skötte sig min pärla iallafall!

nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan åka ut till stallet och ge eftermiddagshö. ikväll vet jag än så länge inte vad som händer, men det visar sig! Nu ska jag iallafall gå och föna och platta håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0