2 april

i väntan på att mamma ska komma hem så att vi kan åka ut till stallet och ge hästarna eftermiddagshö så slänger jag in en lista så länge!

10 FAVORITER
Färg: rosa! haha. fast det är inte på kläder
Mat: grillat och thai 
Band: vet inte..?
Film: så svårt att svara på för det finns många bra! men dirty dancing, the last song, a walk to remember och alla johan falk filmerna är några utav dom :)
Bok: var längesen jag läste en bok förutom körkortsboken så jag vet faktiskt inte!
Sport: ridaaa!
Årstid
: SOMMAR
Veckodag: svårt att välja mellan fredag och lördag..
Glassmak: allt med choklad
Tid på dygnet: oj haha ingen aning faktiskt

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: glad :D
Smak: yoghurt? haha
Kläder: mjukisbyxor och ett linne. och så underkläder såklart
Bakgrund: chippisen! om man menar datans bakrund?!?!
Nagellack: inget
Tid: 15.28
Omgivning: allt som är i mitt rum
Irritationsobjekt: just nu finns det nog inte. eller det kanske det gör men inte vad jag kommer på iallafall

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: nej
Brutit mot lagen: cyklat utan cykelhjälm innan jag var 15. om det räknas haha
Blivit arresterad: haha nej
Badat naken: ja!
Varit med på TV: ja, fast bara en snabbis
Kysst någon du inte känner: jaa

2 VAL
Kaffe eller te: TE!
Vår eller höst: vår

1 ÖNSKAN:

vinna massor av peeeengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0