24 april

söndagsångest = nej inte idag!
så underbart att vara ledig imorgon också!

har varit en riktigt lugn dag, började morgonen med en halv sovmorgon, som jag egentligen hade kunnat sovit längre på för egentligen skulle jag ha hjälpt mamma i simhallen hela dagen men det behövdes inte!
så jag har under dagen solat en del och kollat på massa missade avsitt av bb och lite sånt!
åkte till stallet på eftermiddagen och råkade även på att ta eftermiddagsfodringen eftersom dom som skulle haft den, hade glömt! red ut på C också, blev mycket galoppjobb och C var superfin under hela ridturen! Hade sen kvällsfodringen också.

Kom hem lagom till bb började och jag var så galet trött att jag inte orkade göra något ikväll så det blev en hemmakväll för min del.. har inte haft det på väldigt länge heller så, så mamma var ju nöjd iallafall haha!
Ska även dejta sängen tidigt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0