24 april

dålig uppdatering här måste jag säga, inte likt mig att det går så här många dagar!
har iallafall haft fullt upp för de mesta och inte ens tänkt på bloggen knappt!
beskriver iallafall dagarna;
i torsdags så blev det en uteritt på mitt hjärta under dagen och kvällen tillbringade jag hos alex med henne ida och ida! vi fick för oss att baka sjukt goda grejer också, inte dåligt!
i fredags så åkte jag ida, ida och alex till alexs pappa i ransta! träffade på så sjukt roliga och fulla människor och skrattade nästan ihjäl mig ett tag där! träffade även tilda ett tag också, överrasskade henne med att plinga på dörren för det hade hon ingen aning om att vi skulle göra! sjukt kul kväll iallafall, slutade ju dock inte som jag väntat mig! haha det är ju en sak för sig..
i lördags, igår alltså så vaknade vi ju upp i ransta, kom hem och då var det bara att göra iordning sig snabbt för att sedan åka hem till syster och äta påskmiddag där med familjen, supermysigt! jag och mamma åkte sen till stallet och jag red C i paddocken, slet som ett djur kändes det som men jag fick fram de resultater jag ville iallafall! På kvällen kom marcus och hämtade mig och alex så vi åkte till fredrik och va där under kvällen och och sov även kvar där tills idag!
och idag alltså så vakande vi ju upp i västerås och åkte hem runt halv ett! var hemma ett tag och sen ut till stallet och red även ett pass i paddocken idag med, red på pelhamet för att tasta hur hon kändes på det, rider väldigt sällan på de för vi kommer inte alls överrens och det gjorde vi inte idag heller, eller stundtals så var hon fin! fick även känna på att hon kan ställa sig på två ben högre än vad hon har gjort tidigare!

och nu ikväll så har jag tillbringat kvällen med tjejerna hos alex! kom hem för ett tag sen och ska sova nu för jag är så sjukt trött!

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0