25 april

bara njuter av vädret! så underbaaaart!
helt sjukt varmt har det varit idag med och jag och mamma har legat ute och stekt i solen hela dagen, super härligt! Det är ju ändå bara april också!

Har precis tagit mig en dusch och ska föna och platta håret nu. får se om jag tar en städrunda i mitt rum också. Ska sen ut på en promenix med karlsson och även ut till stallet en sväng. Sista dagen på detta lov, och faktiskt så blev mitt lov bättre än jag trott! jag var helt negativ pga flera saker, såklart alltid skönt med lov men ändå. men det blev riktigt bra iallafall!

Men denna skolvecka blir rätt kort ändå, börjar inte förren halv två imorgon och så slutar jag tidigt onsdag, torsdag, fredag! Tror även att veckan kommer bli bra utöver det, lag träning på onsdag, tävling på lördag+valborg på kvällen och sen ska lite annat in att göras under vecka. hääärligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0