27 april

BB börjar strax så jag måste se det! Men hinner skriva ett par rader innan det börjar!

Har ju varit i ransta nu ikväll och tränat, hela laget tillsammans! Och det gick kanonbra, jag är supernöjd! Ska faktiskt inte klaga på någonting, haha ja kanske att jag skulle ha lyssnat vart jag skulle rida någonstans ;) kul att man kunde ge ett gott skratt iallafall! min bästaste
taggad inför lördag nu också!

gick ju en kort dag i skolan, slutade lite innan halv tolv och då kom syster och hämtade mig så tog vi en sväng till västerås! hälsade på älskade faster i hennes nya affär och sen kikade vi lite på stan, hittade en top som jag förmodligen ska ha på lördag!

måste glo på bb nu!!!


Kommentarer
Postat av: s

sv: Tack! :D

hur går det för dig och Chippan? :D

2011-04-29 @ 19:21:47
URL: http://crystalllight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0