29 april

sådär, nu är det lite bb tittande för min del kvar av den här dagen och sen är det sovtime för mig! Ska upp halv sex imorgon och det är aldrig lockande, trots att det är tävling men bara jag kommer upp så ska det gå bra!

har varit i skolan idag som vanligt, en riktigt chill dag som typ alla andra också har varit den här veckan! fick även veta att jag fått MVG i psykologikursen, kul kul! :D

slutade ett och då åkte jag hem en stund och sen vidare ut till stallet! red i paddocken en liten genomkörare inför imorgon och sen fixade jag och packade även allt inför imorgon och gjorde även hästen fin! Så nu är vi taggade och hoppas att årets första tävling ska gå bra för oss!

har även varit och handlat nu på kvällen så nu är även maten och lite sånt fixat inför kvällen imorgon också, hoppas på en bra kväll! :)

nej nu ska jag fortsätta kolla på bb och sova. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0