6 april

nu återstår det plugg resten utav kvällen, inte ett dugg kul men det måste göras! får inte glömma bb heller ju, beroende!

har varit och tränat i ransta nu på eftermiddagen, och det gick riktigt bra! jag är super nöjd över min fina! fick bra språng och hon tvekade eller stoppade inte någonting, det är åt rätt håll nu när vi hoppar lite högre, så som det ska vara! hon var lite jobbig i munnen när vi red fram så fick ingen riktigt bra känsla där bara stundtals. haha sen så ramlade jag ju även av... i slutet skulle vi hoppa en mur och chippan brukar aldrig lägga märke till olika sortes hinder, hon är inte speciellt tittig av sig och inte murar heller för den delen, det har vi ju hoppat så många gånger förut!. men jag kände i början att så fort hon såg den blev hon helt till sig och rädd för den, så i slutet när vi skulle hoppa den så fick vi ett knas språng och jag var väl typ 7 meter över henne, men hon hoppade den iallafall lilla gumman. gick bra sen iallafall! var längesen jag ramlade av nu så det var väl kanske på tiden haha!

nu har jag precis ätit åkrahallsens sallad som är typ världens godaste! ska hoppa in i duschen nu och sen börja plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0