7 april

idag har det jäklar vart STORM ute! trodde inte det var sant när jag gick ner på stan efter jag sluta skolan. blåste bort nästan, ja idag var det inte långt ifrån!

har som sagt varit i skolan först, gick till halv tre och det kändes som en evighet när vi haft det så skönt och bara fått gå korta dagar ett tag nu.. gick ner på stan sen till mamma jobb och fixade även en del grejer på stan och sen gick jag ut till stallet.. jag är glad att jag gick för hade jag cyklart hade jag blivit galen! känslan av att stå still när man cyklar är inte kul och det är då man har sån lust att kasta cykel i närmsta diket och stå och hoppa och skrika på stället. haha! ja så är det!

red ut i stormen gjorde även jag, det blev en lång skrittur. C skötte sig jättebra men väldigt pigg vilket var förståeligt faktiskt. stallmöte har vi även hunnit med att haft nu ikväll. pluggat har jag också gjort, eller skrivit den där "fusklappen" som vi får ha med på provet! låter knäppt, men så är det!

nu ska jag faktiskt ta och säga godnatt, blir en tidig sovkväll för min del idag!
så.. GODNATT!

föressten.. Grattis igen underbara Mickis på din 21årsdag! hoppas din dag blev bra trots att du var sjuk.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0