8 april

Friday i'm in love!
inte riktigt, men nästan! skönt med helg nu, som alltid!
får två sovmornar denna helg också, skönt för det fick jag inte förra helgen och jag jag behöver det!

ikväll har jag haft lite fredagsmys med mamma och min kära syster och hennes familj, vi åt mat där och lite sånt. nu väntar jag på att ida & ida ska komma så ska jag även ha lite fredagsmys med dom! myssss
imorgon är det fest som står på schemat! visar sig hur kul den blir haha, men jag är överlycklig att jag ska få träffa lisa iallafall! hos ska även sova här och det ska bli underbart att träffa henne!

nej nu kom mina kära vänner så nu ska jag umgås med dom! :)
trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0