18 augusti

Har haft en dag hemma idag, där jag har vaknat upp hemma och ska sova hemma men väskan är redan ompackad för att åka iväg imorgon igen! då bär bilen av i ungefär samma riktning som när vi skulle till leksand i måndags men nu är det falun som är på tur! ska på bröllop, det är på pappas sida som det ska bli giftermål! så kul för att dom som ska gifta sig va vi utomlands med förra året och då sa jag att jag jättegärna ville gå på bröllop och att jag tyckte dom borde gifta sig och för någon månad sen så fick vi inbjudningskorten! så ska vi bo på hotell i två nätter och vem älskar inte de? hotellfrukost är ju typ de bästa haha!

så nu har jag fixat med lite smått och gott och ska snart sova, upp tidigt imorgon för att hinna med min älskling C innan jag åker! red förressten idag som jag inte gjort på 1,5 vecka, de kan man kalla lycka! skrittade en sväng och hade mamma som sällskap också, hon kändes fräsch så nu hoppas jag att vi kan köra på igen nu i höst!

har även varit på en tripp till västerås med syster idag också! köpte lite kläder och grejer inför helgen och en klänning till att ha på mig på själva bröllopet också och de. brabra! körde ju även hem i den stora bilen men grymt att jag klarade det så bra :D

och slutligen så har jag träffat mina kära ida&alex ikväll och myst lite med dom! och de får avsluta den sista meningen i det här inlägget nu. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0