2 augusti

så va denna lediga dag över.. Träningen i ransta gick bra tycker jag, helt okej nöjd! gick väl lite sisådär i början men sen i slutet va det bättre. sista rundan kändes bra och hon var fin!
Jag måste ju tillägga att jag körde ju utan mamma till ransta också! hade som tur var mickis som hjälpte mig agerade som hästskötasre, tack igen bästa du! Men glaaaad över att jag kört min första gång "själv" nu, tänk att jag blivit så stor och får köra transporten helt själv, tänk liksom att jag har körkort!! fast jag haft det i 2,5månad så har jag fortfarande inte förstått de riktigt haha!

nu ska jag kolla ett gammalt bb avsnitt sen sova! Imorgon är det stall på morgonen, jobb 10.30-16.00 sen på kvällen ska vi fira ida eftersom hon fyller 18!:D

GODNATT alla kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0