21 augusti

Mitt livs sista riktiga sommarlov börjar lida mot sitt slut... Och imorgon börjar jag skolan som då är mitt sista år på gymnasitet och kanske mitt sista skolår för alltid, vem vet? "vuxenlivet" kallar! nu kommer de roligaste året iallafall, då vi är studenter!!! och vi bara tutar och kör!!

min sista sommarlovs kväll har iallafall varit lugn, har ju varit iväg hela veckan så de va skönt att bara vara hemma nu ikväll! Mathias och kim har varit här och ätit grillat nu ikväll bara. just nu sitter jag och dricker te och äter lite godis samtidigt som jag bloggar och kollar på film!

annars idag så har jag ju kommit hem från falun, varit i stallet hos min älskade som förövrigt tappade en framsko idag, suck!!! hovis ska komma någongång i veckan men vet inte vilken dag så nu kommer jag ju inte kunna rida på flera dagar igen.. jaja! sen har jag även varit ute på en promenix med karlsson! som jag förövrigt inte träffat på hela helgen, som jag annars är van med att se varje dag haha!

vill inte börja skolan imorgon, skulle behöva minst två veckors sommarlov till!
heeeej

Kommentarer
Postat av: carro b

Jag kan ju trösta dig med att bli vuxen (dvs ta studenten) och allt som hänt efter det är det absolut roligaste jag gjort!! :)

2011-08-22 @ 11:27:20
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0