21 augusti

Sommaren 2011

Har du druckit tills du spytt? nästan så, men de är ordning på mig!
Sårat någon? jag vet faktiskt inte!?
Förlorat en vän? nej
Träffat nya människor? ja! :)
Kysst en främling? någon som jag inte känner iallafall
Tagit droger? nej!
Haft en sommarflört? haha
Gråtit? ja, floder om man slår ihop allt.
Skrattat tills du kissat på dig? inte långt ifrån!
Varit vaken en hel natt? yeees
Solat? har inte varit ledig en enda hel sommardag men har försökt solat så gått jag kunde!
Badat? jadå
Haft ett förhållande?
nepp
Gjort dig riktigt illa? nejdå haha
Gjort några nya piercingar/tatueringar? nej tatoo i höst hoppas jag på!
Läst en bok? nej
Skickat sms till fel person med flit? haha nej det tror jag inte
Suttit vid datorn en hel natt? lite halvt
Näckat? nix tror inte de
Solat naken? nepp
Fått utegångsförbud? nej sånt händer inte!
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja!
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej!
Varit i slagsmål? händer varje dag! nej men såklart inte
Pussat någon av samma kön? yes mina kära vänner
Sjungit högt på ett berg? nixx
Kysst någon i regnet? tror faktiskt inte de
Kysst någon i skogen? inte de heller tror jag, beror på vad som räknas till skog!
Kysst någon du inte borde? nja
Tappat rösten? tyyyyp
Varit på festival? SALA FESTIVALEN
Gått upp i vikt? tyvärr
Gått ner i vikt? önskar att de hade varit så
Bränt dig? nepp
Fått en ful bränna av kläder/smycken? nej tack och lov
Varit utomlands? neej.
Gjort ett bra köp? ja :)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? njaa
Haft skadeglädje? haha ja
Sovit under bar himmel? nej men de ska jag göra någongång!
Vad kommer du sakna mest? allt förutom jobbet! alla härliga kvällar med massa bra personer b.la.
Har du svarat ärligt på alla frågor? klart :)

min sommar 2011 har väl varit helt klart godkänd!
både bättre och sämre, vissa saker har varit bra roliga och vissa har varit riktigt jobbiga.. men det är väl så det är, både och! sämsta är ju att jag har jobbar hela sommaren, hade ledigt 4 dagar efter att vi slutade skolan och har haft en veckas ledighet nu innan skolan.. så jag har inte riktigt gjort allt jag velat! men i det stora hela har jag haft en bra sommar trots allt med underbara vänner, familj och häst! :)
KÖRKORT, bb final, festa!!, leksand, myskvällar, stallet, bröllop, bio, tävla, underbara människor, M.M.

har inte alls mycket bilder från den gånga sommaren men några iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0