24 augusti

Grattis till världens bästa pappa på 44års dagen!



Och sen måste jag ju även grattulera min bror som fått körtkort idag!! tog bara sådär 12 år men de är ju bättre sent än aldrig haha :D

kom hem från ida för en stund sen, har haft lite kvällsmys med henne med fruksallad och tv tittande, vi fick även åka och handla och agera som öloch godis bud åt vissa personer snälla som vi är! men gillar man att åka bil så haha!

skolan rullar även på nu, lektionerna har kört igång som vanligt och jag känner mig redan trött på skiten. men nu kör vi gärnet sista året!!

Och med C händer inte mycket, men imorgon ska hon äntligen få nya skor!! så nu så ska vi väl äntligen komma igång hoppas jag!

nej nu ska jag lägga mig och sova, skönt med en lite mini sovmorgon imorgon också! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0