25 augusti

så glad för att jag äntligen fått tillbaka min iphone nu som varit på lagning, tog bara 6 dagar så det va helt okej väntetid! Så nu har jag både en hel fram och baksida igen, woho! Hoppas bara att jag kan hålla den hel nu dels för att det är ju inte direkt billigt att laga den haha men sen har det varit sånt krångel med de olika simkorten  eftersom jag hade en lånemobil under tiden den va på lagning och bla bla bla...



skolan har iallafall rullat på som vanligt, slutade lite tidigare för C skulle ju få nya skor. Skönt! Föjde även med mamma en snabbis till västerås sen också och nu har jag varit hemma en stund och ska ta och göra lite te och kolla på tv resten av kvällen, mys!


Kommentarer
Postat av: Isabella Karlsson

ojoj, hur kunde baksidan spricka sådär ? :o :) Bra att du fått tillbaka den iaf :)

2011-08-30 @ 11:12:04
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0