28 augusti

fredag; jag & ida gick tidigare från sista lektionen i skolan och åkte till västerås för lite shopping, fick inte med mig så mycket men en tub bh, en tshirt, ett linne och en spets tröja! träffade lisa som va med oss ett tag också underbart att få träffa henne! och just de, helt spontant sådär gick jag och tog ett till hål i örat också haha!

på kvällen åkte jag, ida, ida och amanda och kollade bio i västerås. försvunnen och den va aaaaasläskig! verkligen riktigt läskig, men bra ändå så den va helt klart sevärd! När vi kom hem åkte jag och ida över till linus, lövet och oscar en stund och åkte hem lite senare på natten. sov hos ida sen!

lördag; sov ju som sagt hos ida och vi skulle upp tidigt för att vara funktionärer uppe vid månsan för de va sån där triatlon tävling, vi skulle iallafall sitta ute i en båt ett tag. gick bra! hem och göra sig iordning och så gick vi in på sala mässan och kollade lite! åkte sen till stallet och red min fina C, red på ridvägarna på min superpigga fiolsträng! måste få bort hennes mage nu, inte okej att ha en sån tjock häst haha!
skulle egentligen åkt till västerås till lisa med det gick ju inga tåg!! dåligt. så träffade upp ida och alex så vi var och åt jättegod mat på akropolis, mys va de! sen blev kvällen lite flängig hit och dit haha och träffa folk här och var. men vi var iallafall i linus lägenhet ett tag, sen hos nisse ett tag, sen ut och äta ed oscar ett tag, sen hos nisse igen.. ja lite överrallt! vi sov iallafall hos linus inatt!

världens oväder inatt också, de värsta jag varit med om faktiskt, va så sjukt rädd! har aldrig varit med om sånt åskväder förut, hjäälp! har fått typ 4 timmars sömn inatt och är hemma nu och ska snart iväg till sorf och vara funktionär på deras hemma hopptävlingar. sen ska jag till stallet senare och sen ska jag spendera kvällen med te och mys i sängen. sliten tjej just nu!


för 1år sen var jag och c och tävlade i köping idag, fina C!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0