30 augusti

hästen har varit min glädje denna dag. red en liten stund i paddocken och hon kändes inte sådär oriden som hon gjort nu de senaste dagarna utan hon kändes fin, allra helst i galoppen! mitt hjärta. nu ska jag bädda ner mig i sängen, sovmorgon till halv elva imorgon känns helt okej! har inga förväntningar inför morgondagen heller, vill inte förvänta mig något och helt inte att det ska vara någonting heller, men samtidigt om det vore någonting så skulle det vara en stor möjlighet. det visar sig helt enkelt! sängen nu vare som gällde, natti!


allt är så upp och ner för varje dag. helt olika. känner att jag behöver något nytt, något nytt av de mesta. men samtidigt är jag så trygg med det gamla vanliga. men ibland måste man testa något nytt? ibland önskar jag att jag tagit chansen tidigare. känns helt tomt. ändå borde jag vara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0