31 augusti

har haft en riktigt skön dag!
hade en lektion i skolan, vilket gjorde att jag började halv elva och slutade tolv! tänk om man fick ha de så varje dag :D
sen har jag och mamma varit nere på stan och fikat och kikat litegrann. jag fick med mig ett par mjukisbyxor hem och sen ett regnställ att rida i. nödvändiga men inte så roliga grejer!

Har även ridit ut på C, red med amanda och de gick bra, dock lite för lerigt men de gick de med! sen nu ikväll har vi varit iväg på grejer, spännande de men tyvärr något jag väljer att inte skriva om här!
har börjat anmäla till lite tävlingar nu i höst också, tyvärr finns de inte så många med några iallafall! äntligen!


tankarna bara snurrar och snurrar, men inget vettigt svar får jag för de! låter allt gå som de går, det kan liksom bara tiden utvisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0