6 augusti

nu var det en dåligt bloggning nu igen, har inte alls haft tid att sitta vid datan på länge och ännu mindre med tid för att blogga! men nu skriver jag lite kort om de senaste dagarna iallafall!;

i onsdags jobbade jag till fyra och sen på kvällen firade vi ida som fyllde 18! Vi var först hos henne med massa folk och åt och drack gott, supertrevligt va det! Sen drog vi vidare till hottan vid tolv och va kvar där till stängning! de va riktigt kul där också! :)

i torsdags så åkte jag och pernilla till västerås för att besikta transporten på förmiddagen, mamma jobbade och jag visste inte hur man gjorde så vi fick oss en tur dit jag & syster! haha träffade på roligt folk också! Sen hem och lämna transporten vid stallet och plocka upp ida så åkte hon och jag till västerås igen för att shoppa lite hästgrejer! fick med mig ett träns och tyglar hem! Sen träffade vi alex, linus och jocke på kvällen och va i linus lägenhet under kvällen och sen sov ida hos mig. :)

i fredags så vaknade jag ju upp med ida, extra skönt med sovsällskap när man är ensam hemma! sen fixade jag stallet på förmiddagen och jobbade mellan 14-21.30. på kvällen åkte jag hem till alex och va med henne, ida, jocke, linus och lövet! trevlig kväll fast vi inte riktigt kom överrens om våran leksandresa haha ;) som tur är det löst nu iallafall och jag längtar så sjukt mycket för de kommer bli grymt!

och idag har jag fixat stallet på morgonen och red en finfin häst! jobbat sen mellan 11.30-21.30. när jag kom hem tog jag en dusch så nu har håret fått sig en inpackning och benen blivit rakade så de ska bli så skönt att få gå och sova snart! Sen har jag städat hela huset typ för mamma kommer hem imorgon och det såg ut som ett bombnedslag överrallt men nu är det fint iallafall! härligt med lite kvällsstädning nu sådär på lördagskvällen men jag börjar ju 7.30 imorgon och var tvungen att duscha och städa så därför blev min lördag inte roligare än så tyvärr.

BARA 4 DAGAR KVAR NU PÅ JOBBET! WIE

nu ska jag kolla klart på ett bb avsnitt och sen sova. jobb imorgon 7.30-17.00!
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0