7 augusti

oturen förföljer mig och min fina kuse :(
idag blev C halt för hon rullade fast i boxen. förmodligen har hon bara sträckt sig, vilket jag hoppas på för då ska det väl gå över om ett par dagar! men så typiskt och då blir det ingen träning på tisdag och så får jag se om vi hinner med någon nästa vecka eftersom jag ska bort nästan hela veckan.. så himla typiskt. och bara för att jag jobbat hela tiden i sommar också så har jag inte kunnat tävla något heller under sommaren, det suger. men huvudsaken hon blir bra nu till att börja med iallafall! ar gett henne lite antiinflammatoriskt som jag hade kvar också så får vi se om det kan hjälpa lite! 

har ju jobbat hela dagen 7.30-17.00, rätt trött nu efter att ha jobbat helgen, långa dagar! men bra har det gått iallafall men segt! skönt att vara ledig imorgon iallafall. Åkte ut till stallet och fixade C sen efter jobbet men det blev som sagt ingen ridning. Nu har jag ätit lite och ska göra mig iordning för en kväll med tjejerna! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0