8 augusti

oturen fortsätter.. fyfan!
igår var det min otursdag värre än på länge! Min käraste ägodel efter chippan blev i tusen bitar, ungefär. min iphone gick i kras, hela baksidan.

igår spenderades kvällen hos ida men henne och wille och massa gott och mys! sen åkte vi till donken med linus, anton och sebbe. trevligt trevligt! dock var det ju när vi kom fram som min iphone gick i backen och ser nu ut som skit och jag blev så galet ledsen. faaaan! stackars klumpiga mig. hoppas den blir lagad snart iallafall.. tur jag har mina fina som gör att saker och ting blir lite bättre iallafall. Sov hemma hos ida sen också!

idag så åkte jag och ida in till västerås för lite shoppning. fick med mig hem en bh, ett par trosor, en klänning, ett linne och en stickad tunn tröja. blev riktigt nöjd! mysdag.

nu har jag precis kommit hem från stallet. har pysslat om min älskling och fixat och gick även med henne en sväng, hoppas på att svullnaden gått ner lite tills imorgon! Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska vi åka ut till västerfärnebo och hälsa på faster, farmor och farfar. farfar har även legat på sjukhur över natten men är bra nu och så ska vi äben grattulera farmor lite i förskott så det blir en myskväll där ute!

ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0