1 december

Det är nu första december nu och det känns helt sjukt!?!
Har inte ett dugg julstämning och det är så tråkigt! Det här är den enda månaden jag önskar det var lite kallare och vitare ute, annars så gör det inte så mycket. Liksom när folk frågar vad man önskar sig i julklapp så känns det som att jag säger vad jag önskar mig när jag fyller för det känns som att det likabra skulle kunna vara vår och snart maj!  nog om det, men konstigt känns det iallafall!

Det här veckan har väl rullat på bra kan jag tycka. Har varit relativt lugnt i skolan och de är skönt. Har annars hunnit med att fika med mina vänner, bakat julgodis och pepparkakor, åkt med ida som tagit körkort och lite smått därtill. Så en helt okej vecka! Imorgon är det fredag vilket är = helg! Nu ska jag fortsätta kolla på a cindrella story som går på tvn. natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaah men dannis vi va ju i samma lag! va ju ida jag menade, men säg inget...

haha nejdå, men du fattar väl vem jag menade? hon som sparkades när hon skulle simma ner hahaha

2011-12-01 @ 22:22:48
URL: http://ibenneborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0