1 december

saknar mitt hjärta så otroligt mycket, går inte att förklara med ord



Har till och med fått svårt att sova om nätterna och jag som aldrig haft det förut, har alltid kunnat somna när som helst och vart som helst. tjurar hela tiden när jag får tillfälle typ och allt som kopplas ihop är så otroligt svårt att hålla tillbaka. Men jag kämpar mig igenom det här och vet att jag klarar det! Till råga på det är jag bara allmänt förvirrad över allting just nu, men efter regn kommer solsken och det är faktiskt något jag tror på, så jag biter ihop, kör vidare som jag brukar vara bra på och låtas som att allt är toppen. det mår jag ändå bäst av i längden! Är så otroligt glad över att det finns så bra människor runt om mig, vänner och familj och alla andra som peppar och finns där!

Det var mitt beslut och jag har bestämt allt, för mina framtidsplaner och för dig. jag hoppas för allt i världen att du har det bra nu och de du och jag hade det kommer vi alltid att ha. Du är min ändå föralltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0