13 december

Hallå där!
Sov hos ida inatt, var hemma hos henne igårkväll och skulle plugga lite och ta de lite lugnt och så slutade de med att jag sov där! skola idag och just nu är jag så himlas trött på skolan och den här veckan är extra tråkigt med tre riktigt jobbiga prov.

men fick ett litet uppbrott i allt pluggande ikväll och åkte och kolla på lucia i kyrkan med mamma, tycker sånt är så mysigt! så fint och allt! mamma och jag kom föressten på att för tio är sedan var min syster med i salas lucia, men jag såg inte de största och finaste tåget i kyrkan för då hade jag åkt till thailand med pappa, men tiden går ju så sjukt fort!

kollar lite halvt på kär & galen samtidigt som jag pluggar, som jag ska fortsätta med ett tag nu innan sängen väntar!


letade fram bilder från när vi hade lucia tåg när vi gick i sexan haha..




Kommentarer
Postat av: carro b

Killarna i det tåget hade verkligen kul va? :P

2011-12-13 @ 21:59:00
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0