14 december

är så trött nu att jag ska gå och lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar tidigt! sover inte alls bra på nätterna, känner mig slut och trött om dagarna.. men hoppas de kan vända snart!

skola idag och gjort ett prov som jag tror gick heeelt åt skogen. men jag försökte göra mitt bästa så får jag se hur de går!
Syster kom och hämtade upp mig efter skolan och vi åkte hem till henne och gjorde ett nytt försök till att göra knäck, vilket vi misslyckades med sist vi skulle göra de då de aldrig stelnade. men idag fick vi dom perfekta! så goda!

har tillbringat kvällen till att plugga natur och förstå mig på matten, går inge vidare..
så nu kryper jag därför ner i sängen och laddar om för en ny dag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0