16 december

Äntligen fredag, veckans bästa dag då man har två lediga dagar framför sig! underbart!
Slutade skolan halv tolv och fick inte så mycket gjort i skolan direkt, gjorde prov som jag hoppas få ett g på iallafall! Sen fick vi reda på sjukvårdsprovet vi gjorde i veckan att jag fick vg på det, blev lite chock eftersom de va sjukt svårt och krångligt! Kul iallafall!

Hade lite sällskap av alex och jocke hemma ett tag sen efter skolan och efter de har jag kikat på några avsnitt OC! Nu väntas lite städning av mitt rum och sen äta hos min syster och slutligen träffa ida&ida för lite myskväll! blir kanon!

ge mig lite lycka, det är verkligen något jag skulle behöva just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0