28 december

juldagen blev likabra som julafton den med!
firade med släkten i västerfärnebo och åt ännu mera maat, fick jättefina julklappar, spelade massa tvspel och bara umgicks med min fina släkt.

på kvällen sen blev de utgång! förfest först med lite tjejer och sen hotellet. Va galet mycket folk men de va rktigt kul och vi dansa loss precis som vi brukar göra och bara köör, så galet kul!!

va väl inte sådär jättepigg på annandagen sen, men efter en långpromenad med alex så var jag en fräsch människa igen! :) åkte ut till västerfärnebo på kvällen till farmor, farfar och faster och sov även över där. jag och faster satt och spelade donkey kong på wii i flera timmar in till natten, så kul haha!

när jag kom hem därifrån igår så blev de sen en efterlängtad myskväll med tjejerna, massa prat, lite bilåkande och singstar!

idag har jag varit i västerås och letat nyårsklänning med ida & alex. hittade en, men har även beställt en som jag fick hem idag så har fortfarande lite beslutsånget vilken jag ska ha. vi köpte även lite andra saker inför nyår och jag är så taggad!! har även varit här i stan och köpt lite smågrejer, varit hos syster en sväng och solat med ida. nu väntar oc resten utav kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0