30 december

"Då var det den sista dagen på det här året 2010 då!
Jag laddar om för ett nytt år, som jag inte har någon aning om hur det kommer att bli.
Jag ska ta körkort, fylla 18år, börja sista året i skolan, förhoppningssvis ha en ny tävlingshäst eller vem vet jag kanske har chippan som är ännu grymmare?!"

skrev detta för ett år sedan om vad som skulle hända under detta år, och jag kan säga att jag lycktas med allt! 
körkort - check!
fylla 18 - check! , inte så svårt att misslyckas men ändå haha!
börja sista året på gymnasiet - check!
blev ingen ny häst med det blev en absolut grymmare C - CHECK! 

- En veckas sol&bad i teneriffa i början av året
- En otroligt bra "försäsong" men min fina häst
- fyllde 18 och fick gå på på krogen lagligt, fick roligaste krogendebuten!
- jag tog körtkort!!! vilken lycka det var!
- massa biokvällar och andra myskvällar under hela året
- varit på bröllop som jag längtat länge efter att få gå på haha!
- jobbade hela sommaren, mindre kul men de va UNDERBART när lönen kom!
- massa fest och party under sommaren, hur kul som helst med alla människor som man träffat!
- våran minisemeser till leksand, hur kul som helst och ett minne för sig!
- alla träningar och tävlingar med C, jag lyckades efter allt slit, hon blev så fin så fin. klockren helt enkelt!
- alla andra partykvällar vi lyckats med, och även nyktra men roliga saker och konstigheter vi lyckats med!

har glömt hundra saker att skriva upp som varit bra iår men det va lite snabbt vad jag kom på nu. har gjort mycket mer dethär året mot vad jag gjort innan, helt klart ett bra år! sen att det slutade på det mest sämsta tänkbara sätt är en annan sak. Jag är ändå så otroligt tacksam över alla underbara människor som gjort mitt år bra - inga nämnda, inga glömda! ni är toppen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0