5 december

blev ingen veterinär med lille missekisse idag! får se när det blir för det lär ju bli snart iallafall..

Skolan har iallafall gått relativt snabbt idag,skönt de! Hade först sovmorgon och sen prov och hoppas de gick bra, kändes bra iallafall! Sen hade vi en lektion några timmar senare och den gick väl också bra, fick sluta en timme senare också och de är ju helt okej!

Va ner på stan med mamma efter skolan, fick en bh och sen köpte vi några fler julklappar! blev riktigt nöjd med den till min bror! Nu har jag suttit ett tag och hållit på med några fler julklappar och ska snart iväg och hämta upp min syster. Hon är så himla snäll och ska följa med mig till stallet eftersom mamma jobbar!




Kommentarer
Postat av: ida

glömde inte dig, men hämtade ju henne först :D puss på dig babee

2011-12-05 @ 20:36:30
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0