15 februari

SÅDÄR då var man hemma i kalla sverige igen då och tillbaka till verkligeheten!
jag skulle mer än gärna åka iväg till i solen igen, så underbart skönt!

har iallafall haft en superbra vecka på teneriffa! det var fint väder och varmt alla dagar utom två :( en dag regnade det till och med! men som plåster på såren den dagen så var vi och köpte en ny kamera till mig! me like! behövde verkligen en ny :) Solning har dagarna bestått av och på kvällarna har vi kollat runt i affärer och ätit god mat och det var så sjukt trevliga människor där nere! gillade stället mycket :) lite färg har jag väl fått också, men jag vill vara ännu mera brun och det tråkiga är ju att det går bort jättefort också!

har fått med mig två parfymer hem också som vi köpte på planet, en paris hilton och en ny britney spears, och sånt är ju alltid lika kul! :)


vi kom hem i söndags natt och igår var det ju skola som gällde. jobbigt med en lång skoldag som första dag men bra gick det ju ändå, tack vare mina älsklingar.
åkte direkt till stallet efter skolan och pussade massor på min bästa! saknat henne min lilla pärla. hon har skött sig toppen också under tiden jag varit borta, skönt!

idag fick jag även tillbaka min dator som jag så snällt lånade ut till min bror medans jag varit borta, skönt att ha den tillbaka nu.. nu ska jag snart ta och sova och har precis tinat klart, var i ishallen och kollade på hockey nu ikväll, kallt! men sala vann ju iallfall :)

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0