16 februari

marianne godisar är bara för gott, sitter just nu och mumsar på de. mmm

kort dag i skolan idag. hade vintersport på idrotten och jag och ida började med att åka skidor, men det gick inge bra i snön så vi var med på rugby istället, snöigt och blött men kul var det!
var ner på stan och åt lunch med alex och ida sen :) efter det träffade jag majsan och jordan och jag köpte mig lite hårfärg så nu hoppas jag på att bli lite snygg i håret, behöver verkligen få i lite ny brun färg!

har varit hemma nu en stund och när mamma kommer hem senare ikväll så är det dags att bege sig til stallet. har kvällsfodring ikväll, sen får jag se om jag rider eller inte,  vet inte när jag får min sadel för joanna har lånat den idag. hon är ju på strömsholm och tränar för jens fredricsson, snacka om att jag är avis! hon skulle egentligen haft chippan men det blev inte så pga fler anledningar tyvärr.. men hon fick ta nettans häst men ville ha min sadel så jag får se om jag har den ikväll, annars skippar jag nog att rida! imorgon tror jag att jag kanske ska rida till ridhuset! var väldigt väldigt längesen nu och jag ska hoppa henne på fredag så det känns bra ifall jag ridit igenom henne lite innan. J red henne där förra veckan och hon hade varit så fin! :)
Föressten så är jag så sjukt taggad inför detta tävlingsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0