19 februari

-24grader, det är så skönt ute!
har precis kommit hem från stallet, jag och mamma har haft morgonfodring.. men med hundra lager kläder så gick det bra ändå :)

nu ska jag ska äta lite frukost och sedan duscha och göra mig iordning. sen så ska vi ner på stan och köpa present åt kalle som fyllde 7 år i torsdags. sen ut och luncha i stallet och sedan ut till västerfärnebo för att som sagt gratta kalle och så ska vi även få mat där ute hos faster/farmor/farfar :)

ikväll har jag inte så stora planer faktiskt, får se vad som händer! jag vet iallafall vad jag skulle vilja göra... :)


Kommentarer
Postat av: ida

jag vet vad du SKA göraaa

2011-02-19 @ 10:59:46
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0