20 februari

Godmorgon!
Jag har iof varit vaken sen nio och har bara legit i sängen och kollat på tv, juste! har ju till och med pluggat lite också.

idag är dagens planer att plugga en massa nu på förmiddagen, har två prov att plugga till och två inlämningar som jag behöver göra.
Stallet tar jag senare idag, har ändå eftermiddagen i stallet också.
Sen ikväll ska jag till sorf där det är hoppmöte och efter de så ev ska jag till idrottshallen och kolla på min brors handbollsmatch :)

nu är det frukost time!

Kommentarer
Postat av: carro b

Om allt man gör är roligt orkar man det, tiden är det värre med. Då är jag mer imponerad av er som orkar ex orkar plugga på grejer ni inte är intresserade av!

2011-02-21 @ 04:57:46
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0