21 februari

hallå!
måndagen för denna vecka är avklarad- värsta dagen på hela veckan så det är ju skönt!
tog en lång sovmorgon till nio imorse och vi började kvart i tio och det var riktigt skönt. hade special idrottsmöte istället för svenska på morgonen och vi fick tillbaka våra senaste prov och jag fick mvg på det! så det va ju jättekul :)
annars så har väl dagen rullat på bra, min sista lektion var inställt men jag var ändå tvungen att stanna kvar i skolan för jag skulle göra ett prev som jag missade när jag var på teneriffa.

har bara varit hemma sen dess, har ju inte haft något stall idag heller. Majsan åkte även idag, fast hon skulle till stockholm nu men nästa vecka åker hon till costa rica igen, hr varit kul att ha henne här några dagar iallafall!

nu ska jag gå och glo på en film tror jag och somna till det. skönt med ännu en sovmorgon imorgon!
/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0