22 februari

ska alldeles strax åka iväg till körskolan, ska bli inskriven och allt va det nu var. tur att jag har joanna som är körlärare där!
sen måste jag hem och duscha och plugga.

har inte hänt särklt mycket idag, varit i skolan på två lektioner och det jobbigaste är att vi har ett aslångt hål mellan dom. skulle vara skönare att få sluta tidigare!
Åkte till syster en snabbis efter skolan och sedan vidare till stallet, red ut och chippan var superfin! hon gjorde min dag den lilla pärlan! som hon gör för det mesta annars också, men inte alltid ;) haha!

juste! jag ska få en ny dator av pappa också! han hade köpt en ny men frågade om jag ville ha den nya istället så skulle han ta min. Alltid kul med något nytt! men jag har inte bestämt mig helt hundra än, men nästan :) wie!

/D



jag och pernilla blev avritade på teneriffa, för mamma ville ha en sån här på oss! haha väldigt vackra måste jag ju säga..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0