23 februari

den här veckan kan jag inte klaga på skolan så mycket faktiskt, har haft så sjukt härliga tider (nästan iallafall)
i måndags och tisdags hade jag sovmorgon till tio,
idag slutade jag tio över tio
imorgon har jag sovmorgon till kvart över tolv
på fredag slutar jag elva!

love it!

hade en riktigt lektion imorse och sen fick vi flytta fram idrotten och ta den på håltimme för vi skulle ändå bara fika :)
nu har jag varit hemma ett tag och ska äta lite lunch nu och sen bege mig ut i kylan och mot stallet. kallt som tusan är det också. ska till ridhuset idag och jag måste RIDA dit. vi kommer frysa ihjäl både hästen och jag. Jag måste dit idag för imorgon ska hon vaccineras och då ska hon vila ett par dagar, men med massor av kläder på så ska det nog gå bra.

när ida red C i sommras, mina två fina favorittjejer!


Kommentarer
Postat av: ida

puss på dig älskling!

2011-02-23 @ 13:37:08
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0