25 februari

UNDERBART med en veckas lov!

och skoldagen var var ju helt okej, första lektionen kollade vi på filmen "i rymden finns inga känslor", som är jättebra haha! och andra lektionen så hade jag matte. så jag slutade runt elva, superskönt :)
så när mamma kom och hämtade mig så hade hon redan fixat stallet så vi kunde bege oss till västerås på en gång! åt lunch där med faster och sedan var vi runt lite i hela västerås (kändes det som iallafall). fick även en tunika, ett linne, ett par svarta jeanstights och en mascara av mamma, tack! :)
mötte sen upp ida, ida och alex och snurra runt på stan ett tag innan vi gick på bion, love and other drugs. bra film! Så nu är jag äntligen hemma! skönt måste jag säga.

Juste, vi skulle lämna in min mobil idag på lagning eftersom batteriet laddar ur jättesnabbt hela tiden. MEN! pga nått med någon vätskeindikator eller va det nu var så kunde dom inte göra någonting åt mobilen över huvudtaget, har inte ens haft den i ett år och den är redan sönder och det går inte att göra någonting åt den?! va kul, tack!

/D

Kommentarer
Postat av: carro b

Jag skulle hävda brott mot konsumentköplagen om mobilen. Helt seriöst. 16§ KKL, det kan inte anses rimligt att en telefon ska ladda ur så fort. Enl. 23§ (KKL) har du klagat i rätt tid. Påföljd: Prisavdrag/hävning av köpet/ny mobil + skadestånd (t ex. bensinpengar).

Är mobilen nyare än 6 månader gäller även 20 a §

2011-02-26 @ 08:17:42
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0