27 februari

ååååhåå jag är så shoppingsugen!
som alltid! men just nu skulle jag verkligen vilja åka och storhandla en massa grejer, ge mig peeengar!

skulle vilja ha massor utav nya och fina kläder, både vardagskläder och festkläder, lite nya skor också.
sen lite nya grejer till chippan såklart. ett nytt träns, nya tävlings schabrak, nytt tävlingstäcke, nya benskydd och ett nytt pannband.
nya ridbyxor till mig och ett par nya ridstövlar,
och en ny mobil.

nu ska jag drömma vidare ett tag
hej!

Kommentarer
Postat av: carro b

yesbox, blir Heby på söndag :) ska du dit?



haha, absolut! Men därefter får du ta och följa med ut i Västerås ;)

2011-02-27 @ 21:59:47
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0