1 januari 2011

Så nu var det 2011 då!
Och inte blev det så mycket sovmorgon för mig inte för jag ska ut till stallet om ett tag och ge hästarna lunch. Men någon timme har jag fått sovit iallafall. Det blev ju rätt lugnt för mig till en början igår men sen kom även jag igång också, och det visade sig imorse, gäsp så trött och seg!

Hade en bra kväll igår, åt jättegod mat som killarna gjort bra och jag och mickis behövde inte göra någonting alls, dom fixade allt så vi hade det så bra :) Lite seg blev kvällen till en början men sen så blev det bättre och när sofie kom och gjorde oss sällskap också! :) Vid tolvslaget gick vi ut och firade det nya året och sen gick vi in igen och då var alla igång igen!
Trevligt avslut på kvällen fick jag också haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0