10 januari

Har precis beställt en ny bikini och två linnen, lite nytt tills vi snart åker är ju alltid kul!
Tog sovmorgon till tio imorse, eller rättatre sagt så ringde mamma och väckte mig då. Blev en snabb dusch och sen blev det en fika på stan med några tjejer. mys!

Sen har jag och mamma härjat runt lite varstans i sala också och nu så sitter jag här. Mätt och belåten efter maten och ska snart ta tag i och städa mitt rum. Fattar inte hur det kan bli så rörigt snabbt hela tiden!?! måste bo en tomte i mitt rum eller nått, inte kan det vara jag som rör till det så mycket hela tiden iallafall..

Hästfri har jag varit idag också, jag kommer att vara det på måndagar från och med nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0